A Japán Nagydíj ideje alatt a hatóságok lefoglalták az istálló főhadiszállásán található tárgyak egy részét, ez azonban a vezetők elmondása szerint nem befolyásolja az F1-es részleg működését, hiszen az említett problémák a Forma-1-es indulási jogot birtokló 1MRT egyik beszállítójával kapcsolatosak. Noha a Caterham vezetői az elmúlt hetek során több alkalommal is igyekeztek tiszta vizet önteni a pohárba, az ügy egyre zavarosabbá vált, hétfőn pedig több lap is arról írt, hogy az említett eljárás akár a csapat jövőjét is veszélybe sodorhatja.
A Sky Sports a nemzetközi sajtóban megjelenő hírek hallatán ismét felkereste az istállót, melynek képviselője riporterük kérésére megerősítette, hogy a már ismert problémák nem befolyásolják az istálló működését. Elmondása szerint az indulási jogot birtokló 1 Malaysia Racing Team (1MRT) – az említett problémák állítólag ehhez a céghez kapcsolódnak – ugyan a csapathoz hasonlóan Leadfildben székel, az nincs közvetlen kapcsolatban magával a Forma-1-es istállóval.
A londoni székhelyű Smith & Williamson könyvelőiroda képviselőjének elmondása szerint a napokban (egészen pontosan október tizenhetedikén) egy „pozitív hangvételű” egyeztetés zajlott a Caterham csapatvezetője, Manfredi Ravetto, a pénzügyi támogatók és a Caterham Sports Limited képviselő között. A szakember azt is elmondta, hogy az iroda reményei szerint hamarosan létrejön egy ésszerű, mindenki számára elfogadható megállapodás. A behajtók képviselője, Finbarr O’Connell eközben úgy fogalmazott, hogy a lefoglalt tárgyak (ezek között egyesek szerint versenyautók is találhatóak) addig az ő tulajdonát képezik, amíg a felek nem jutnak egyezségre.
A csapatvezető Japánban a behajtók által lefoglalt tárgyakat „emléktárgyaknak” nevezte, ezek ugyanis nem szükségesek ahhoz, hogy az istálló befejezze a 2014-es évadot. Sajtótájékoztatóján ugyanakkor azt is elmondta, hogy az egylet is hibázott, hiszen mindenki jobban járt volna, ha a tulajdonosváltás után az új részvényesek elköltöztetik a Forma-1-es részleget, ahelyett, hogy Leafieldben hagyják azt a Caterham Csoport kezében. Később az istálló tanácsadója, Colin Kolles is úgy nyilatkozott, hogy a jövőben új főhadiszállást kell keresniük, a régi ugyanis még az előző tulaj birtokában van és egyébként „sem alkalmas a Forma-1-es szerepvállalásra”.